LEADER bendradarbiavimo ir vietos projektų, skirtų jaunimui, gerųjų pavyzdžių konkursui pateikti projektai
Projektas „Zapyškio, Garliavos apylinkių, Akademijos ir Ringaudų seniūnijų jaunimo užimtumo skatinimas“
Projekto vykdytojas (pareiškėjas) – VšĮ “Kūrybos ir užimtumo stuba” (http://www.stuba.lt)
Projekto tikslas – skatinti Zapyškio, Garliavos apylinkių, Akademijos ir Ringaudų seniūnijų jaunimo užimtumą.
Projekto uždaviniai:
1. įtraukti jaunimą į jiems skirtų veiklų organizavimą ir aktyvų dalyvavimą jose;
2. suorganizuoti stovyklą Zapyškio, Garliavos apylinkių, Akademijos ir Ringaudų seniūnijų jaunimui;
3. suteikti jiems reikalingų įgūdžių organizuoti jaunimo veiklas savo seniūnijose;
4. lavinti jaunuolių socialinius įgūdžius ir empatijos jausmą.
Projekto įgyvendinimo motyvai ir kokioje aplinkoje (pvz., socialinėje, ekonominėje, aplinkosauginėje) buvo pradėtas įgyvendinti projektas?
Zapyškio, Garliavos apylinkių, Akademijos ir Ringaudų seniūnijų jaunimas yra „išsibarstęs“, nes dalis jų mokosi vietinėse mokyklose, dalis važinėja į Kauno mokyklas. Kadangi jie mažai bendrauja tarpusavyje, vasarą ir po pamokų jaunimas neturi ir nemoka susiorganizuoti bendrų veiklų. Šiuo projektu ir siekiame skatinti jaunimą pažinti vieniems kitus, išsiaiškinti veiklų poreikį bei įgalinti jaunimą inicijuoti bei įgyvendinti sau aktualias bei bendruomenės jaunimui naudingas veiklas.
Projekto veiklos ir rezultatai:
1. suorganizuota 9 d. trukmės stovykla jaunimui „Viduramžių mokykla“, kurioje dalyvavo 32 asmenys;
2. stovyklos metu vyko 6 senovinių amatų dirbtuvės, 6 renginių dekoracijų gamybos užsiėmimai, 6 muzikavimo užsiėmimai, 6 praktiniai užsiėmimai renginių organizavimo tema;
3. projekto metu padidėjo socialinė jaunimo atsakomybė, įgyta kompetencija renginių organizavimo ir vykdymo srityje. Pasikeitė trijų seniūnijų jaunimo socialinė aplinka.
Projekto metu išmoktos pamokos:
Iš esmės projektas vyko labai sklandžiai, įvykdytos visos suplanuotos projekto veiklos. Esame dėkingi geranoriškai Fortų administracijos komandai. Stovyklos ir edukacijų lokacija suteikė iššūkių - higiena, nakvynė ir pan. Iš kitos pusės, tai buvo puiki galimybė patirti viduramžišką dvasią ir daug erdvės reikštis jaunimui.