Kinija pasiekiama ranka: parodoje „Sial China 2021” – 10 Lietuvos įmonių

Lietuvos maisto produktų ir gėrimų gamintojai šiemet jau devintą kartą dalyvaus parodoje „Sial China 2021”, vyksiančioje Kinijoje, Šanchajuje – vienoje didžiausių ir dinamiškiausių pasaulio rinkų. Gegužės 18-20 dienomis jungtiniame Lietuvos stende savo produkciją pristatys net 10 įmonių. 
„ZUA“ nuolat ieško visų įmanomų galimybių atstovauti Lietuvos eksportuotojams pagrindinėse pasaulio rinkose. Dėl ypač apribotų keliavimo galimybių, įmonių atstovavimą parodoje „ZUA“ įgyvendina pasitelkdama LR ambasadą Kinijoje bei kitus partnerius. Šiuo metu, Šanchajuje jau pastatytame Lietuvos stende, parodos laukia tiesiai iš Lietuvos atsiųsta įmonių produkcija. Ją lankytojams pristatys Kinijoje reziduojantys Lietuvos ambasados bei įmonių atstovai.
 

Parodoje bus pristatoma „Mantinga“ gaminama produkcija – saldūs bei pikantiški duonos gaminiai, bandelės ir kiti kepiniai, „Cerera Foods“ įvairių skonių sausi pusryčiai, „Viktorija ir partneriai“ skirtingų rūšių sausainiai, kepykla „Gudobelė“ pristatys prekinį ženklą „Bon Chance“ – įvairių skonių duonos traškučius. „Kalnapilio-Tauro grupė“ bei „MV GROUP production“ supažindins su gėrimais, o antrą kartą Kinijos parodoje dalyvaujanti įmonė „Adex LT“ – šaldytas uogas bei grybus. Kinijos rinkoje jau įsitvirtinusios „Pieno žvaigždės“ parodoje pristatys savo gaminamus įvairių skonių glaistytus varškės sūrelius. „ZUA“ stende lankytojai taip pat turės galimybę susipažinti su įmonės „Naujasis Nevėžis “ skirtingų rūšių sausais pusryčiais bei „Švenčionių vaistažolių“ įvairių skonių žolelių arbatomis.  

Šiuo metu Kinijoje itin jaučiama urbanizacija, pastebimos kylančių pajamų ir platesnės viduriniosios klasės atsiradimo tendencijos, didėjantis susirūpinimas aplinkosauga ir sveikata. Visa tai daro didelę įtaką Kinijos vartojimo įpročiams bei sukuria naujų produktų ir paslaugų poreikį, todėl Lietuvos įmonėms atsiveria didesnės galimybės patekti į Kinijos rinką. 

„Pastarieji metai maisto produktų importo atžvilgiu  įnešė pokyčių ir Kinijos rinkoje, o nuo 2022 metų sausio 1 d. vėl turėsim prisitaikyti prie besikeičiančių reikalavimų užsienio gamintojams. Nepaisant didžiulės konkurencijos, mūsų gamintojų nuoseklios pastangos pristatant lietuviškus gaminius Kinijoje pamažu leidžia įsitvirtinti ir atrasti savo vartotoją. Netrukus prasidėsiančioje tarptautinėje maisto produktų ir gėrimų parodoje „Sial China 2021“ Šanchajuje mūsų lūkesčiai nemažesni nei kasmet,“ – teigė LR Žemės ūkio atašė Kinijoje Kristina Mineikienė.