Maisto sektoriuje esančiame 101 kv. m ploto Lietuvos stende, parodos lankytojams gyvai bus pristatoma dešimties įmonių gaminama produkcija. UAB „Dehidra" stende pristatys šalčiu džiovintas (liofilizuotas) braškes ir kitas uogas, UAB „Arimex“ – riešutus, džiovintus vaisius bei kitus užkandžius, UAB „Naujasis Nevėžis” – prekės ženklo „OHO“ įvairių rūšių sausus pusryčius, UAB „Kėdainių konservų fabrikas“ – įvairius padažus ir pagardus, UAB „Dzūkija“ – skirtingų rūšių sausainius, o UAB „Lašų duona“ – produkciją iš grikių bei natūralaus raugo duoną. UAB „Malsena plius" lankytojus supažindins su savo gaminamais miltais, miltų mišiniais bei įvairiomis košėmis, o UAB „Amber Pasta" – įvairių rūšių makaronais. Prie maisto sektoriaus dalyvių sąrašo prisijungė ir UAB „Švyturys-Utenos alus“ bei UAB „Pakruojo dvaro spirito varykla", parodos lankytojams pristatysiantys įvairius gėrimus.
Jungtiniame Lietuvos stende pieno sektoriuje bus galima susipažinti su trijų gamintojų produkcija: UAB „Marijampolės pieno konservai“ pristatys sutirštintus pieno konservus bei pieno miltus, ŽŪK „Pienas LT“ – pieno baltymų koncentratus, o UAB „Groward group" – kiaušinių miltelius ir kiaušinių masę.
Ekologinių produktų sektoriuje, 54 kv. m ploto jungtiniame stende, parodos lankytojai turės galimybę susipažinti su UAB „Acorus Calamus“ gaminama vaistažolių arbata, UAB „Foksas“ prekės ženklu „Ekko“ ir ekologišku rapsų aliejumi, UAB „Allive Europe“ produkcija iš pluoštinių kanapių bei UAB „Ustukių malūnas“ įvairių rūšių trapučiais. UAB „Ionicum“ jungtiniame stende pristatys didelio populiarumo sulaukusį prekės ženklą „Startuper's smoothies“ – ekologiškus vaisių, sėklų ir daržovių glotnučius.
Mėsos sektoriuje savo produkciją taip pat pristatys ir UAB „Delikatesas“, o gėrimų sektoriuje bus galima pamatyti „Kalnapilio-Tauro grupės“ gaminamus gėrimus bei UAB „Funkciniai gėrimai“ gaminamą „Ohm!Bucha“ kombučą.
Be griežtų saugumo reikalavimų, „Anuga“ šiemet pristato naujovę – hibridinį parodos formatą „Anuga@home“, kuris neišeinant iš namų gamintojams leis pasiekti savo produkcijos tikslinę auditoriją.