Nuotolinis informacinis renginys apie kainodarą
VšĮ Kaimo verslo ir rinkų plėtros agentūra smulkius gamintojus, ūkininkus bei amatininkus kviečia spalio 6 d. 15.30 val. į nuotolinį informacinį renginį „Kaina - prekės ženklo vertės suvokimo elementas“.
„Kaina, neabejotinai kaip vienas iš produkto ar paslaugos marketingo komplekso elementų, įtakoja prekės ženklo suvokiamą vertę klientui. Prekės ženklas padeda sukurti ir įtvirtinti ryšius su vartotoju, atkreipiant jo dėmesį į prekę/paslaugą, o kaina lemia ar klientas yra pasiryžęs paskirti tam tikrą sumą įsigyti atstovaujamą produkciją, - įsitikinusi renginio lektorė Vytauto Didžiojo universiteto Žemės ūkio akademijos Bioekonomikos plėtros fakulteto lektorė, marketingo koordinatorė Vitalija Vanagienė. - Tinkamai valdant kainodaros procesą įmonėje produktas ar paslauga gali sulaukti didesnės sėkmės rinkoje“.
Į informacinį renginį registruotis galite jau dabar paspaudę nuorodą čia.
Tiesioginė transliacija vyks spalio 6 d. 15.30 val. per ZOOM platformą. Kiekvienam užsiregistravusiam dalyviui prisijungimas su nuorodomis bus išsiųsti el.paštu likus valandai iki renginio pradžios.