Išskirtinės kokybės produktus vertinanti Prancūzijos rinka – potenciali ir Lietuvos eksportuotojams
Gegužės 26 dieną vyko „ZUA“ ir Lietuvos Respublikos Ambasados Prancūzijoje organizuotas nuotolinis seminaras apie eksportuotojų galimybes Prancūzijos rinkoje. Prancūzija yra trečia pagal vartotojų skaičių rinka Europoje ir šešta pagal dydį pasaulio ekonomika, tad be abejonės aktuali ir Lietuvos įmonėms, norinčioms eksportuoti savo gaminamą išskirtinės kokybės produkciją. Nuotoliniame seminare įžvalgomis dalinosi ekspertai, keldami pagrindinį klausimą – kokius namų darbus mūsų šalies įmonės turi atlikti, norėdamos įsitvirtinti rinkoje, kurioje – daugiau nei 60 mln. vartotojų.
Seminare dalyvavo Lietuvos Respublikos Žemės ūkio Tarptautinių reikalų ir eksporto skatinimo skyriaus vedėjas dr. Antanas Venckus, Lietuvos Respublikos ambasadorius Prancūzijoje Nerijus Aleksiejūnas, LR ambasados Prancūzijoje antrasis sekretorius Marius Atroška, maisto pramonės verslo plėtros agentūros „ABC gourmet“ steigėja Magali Caignec, maisto pramonės verslo plėtros agentūros „ABC gourmet“ ekologinio sektoriaus ekspertas Rudy Verschueren, tarptautinio verslo plėtros įmonės „BaltiM“ steigėja ir vadovė Ilma Zanin, išskirtinių gurmaniškų maistų produktų ir gėrimų atstovo / distributoriaus „Maison Brasson“ steigėjas Alexandre Bralovic, išskirtinių gurmaniškų maistų produktų ir gėrimų atstovo / distributoriaus „Maison Brasson“ operacijų vadovė Vanessa Gasq.